Coin Slider Gallery

lunedì 26 novembre 2012

Studs, studs and still studs!



 Hi everyone!
In these days I couldn't post any of my outfits because last week I hurt my knee and I can not move too much. But i decided to return with a look that I really like. I love studs and I think that this sweater, that I have bought some weeks ago, is perfect, isn't it?
p.s I also dyed my hair and went back to my natural color!! :)
M-



In questi giorni non ho potuto pubblicare nessuno dei miei outfit perchè la scorsa settimana mi sono fatta male al ginocchio e non mi potevo muovere troppo. Ma ho deciso di ritornare con un look che mi piace tantissimo. Amo le borchie e penso che questo maglione, che ho comprato alcune settimane fa, sia perfetto, vero?
p.s Mi sono anche tinta i capelli e sono tornata al mio colore naturale!! :)
M-

















BLAZER: Zara
SWEATER: Zara
JEANS: Cheap Monday
SHOES: Zara
BAG: Zara
RING: Accessorize
BRACELET: Tiffany

2 commenti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...